مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رسول كربكندي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: در بازي برابر فجرسپاسي بيش‌ترين مشكل ما چمن مصنوعي و نور كم ورزشگاه شيراز بود. البته قصد من توجيه شكست نيست اما اين مشكلات بر تيم ما تاثير منفي گذاشت هر چند كه در اين بازي اصلا هماهنگ نبوديم كه به هر حال در هفته‌هاي نخست نبود هماهنگي لازم طبيعي است.

وي افزود: در مجموع از تيم خود راضي هستم و ما روي اشتباهات فردي بازيكنان 3 گل دريافت كرديم. مالكيت توپ ما از تيم فجر بيش‌تر بود و من شك ندارم كه در آينده بهتر مي‌شويم.

كربكندي افزود: ما هنوز نمي توانيم از قاسم حدادي فر در ميانه ميدان استفاده كنيم، چرا كه هنوز 20 روز از خدمت سربازي او مانده است و رجب‌زاده نيز مصدوميت دارد كه با برگشتن اين 2 بازيكن وضعيت ما بهتر مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن تصريح‌كرد: در خط حمله مشكل داريم و فعلا روي 2 بازيكن صربستاني تمركز كرده ايم كه قرار است اين 2 بازيكن امروز به اصفهان بيايند و بعد از تست از آن‌ها در نهايت يكي را انتخاب مي‌كنيم.

وي گفت: دروازه‌بان مونته‌نگرويي ما هنوز با فوتبال ايران آشنا نشده است و روي گل اول مقصر بود. به هر حال او دروازه‌بان خوبي است. در بازي با فجر بازيكنان ما هيچ كدام در حد و اندازه‌هاي خود نبودند.

كربكندي خاطرنشان‌كرد: هواداران ما نبايد نگران باشند و من اين نويد را به آن‌ها مي‌دهم كه ذوب‌آهن به مرور زمان به شرايط خوب خود برخواهد گشت.

 تيم فوتبال ذوب‌آهن در هفته دوم ليگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف صباي قم مي‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com